VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLING

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen. Bij het bestelproces is er een optie om als gast te bestellen. Een account maakt het daarentegen wel gemakkelijker om bestellingen en facturen in te zien.

Na jouw bestelling ontvang je gelijk een bestelbevestiging. Wanneer jouw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden ontvang jij per e-mail een Track & Trace code van PostNL. Met deze code kun je vervolgens je pakket volgen en zien hoe laat het pakket wordt bezorgd.

Je kunt de status van je bestelling in jouw accountoverzicht zien. Indien je dit niet kunt zien neem dan even contact met ons op.

Wij hebben geen fysieke winkel, maar wel één showroom en twee verkooppunten. De verkooppunten zijn in Eindhoven en Den Haag. Voor meer informatie neem gerust contact op.

Verkooppunten:
Lumi3re
Papestraat 10
2513 AW Den Haag

Concept R
Kruisstraat 111
5612 CE Eindhoven

Wanneer je kiest voor een pre-order bestelling betaal je het volledige bedrag vooruit. Wij zorgen dat de sneakers voor jou gereserveerd zijn en zodra deze binnen zijn sturen wij ze op.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw bestelling geannuleerd is. De meest voorkomende reden is dat er een betaling mislukt is. Indien wij een bestelling annuleren brengen wij jou hier altijd van op de hoogte. Heb je vragen met betrekking tot je bestelling neem dan gerust contact op.

BETALING

Wij accepteren onderstaande betaalmethodes:

  • iDeal
  • Bancontact
  • PayPal

De volledige kosten worden gelijk in rekening gebracht zodra de bestelling gedaan is.

Wij accepteren alleen cadeaubonnen welke uitsluitend door Niessneakers zijn uitgegeven. Third party cadeaubonnen kun je bij ons niet inleveren.

Niessneakers hecht veel belang aan de veiligheid van klant- en betalingsgegevens. Daarom bestel je bij ons in een beveiligde omgeving (SSL). De gegevens kunnen dus ook alleen gelezen worden op de beveiligde server.

VERZENDING

Bestellingen binnen Nederland worden geleverd met PostNL. Bestellingen in overige landen worden geleverd met DHL.

Als het product op voorraad is, is de levertijd 2 werkdagen. Door de impact van Covid-19, is er een mogelijkheid dat jouw bestelling vertraging ondervindt. Sneakers die niet op voorraad zijn hebben een vertraging van 5 tot 11 dagen.

De gepubliceerde levertijden zijn een indicatie en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

De verzendkosten worden tijdens het afrekenen berekend.

We kunnen jouw adres alleen nog wijzigen als jouw bestelling nog niet verwerkt is. Stuur een e-mail naar info@niessneakers.nl met alle benodigde gegevens en wij proberen het zo goed mogelijk op te lossen.

Bij het afronden van jouw bestelling kun je een verzendmethode kiezen. Het is mogelijk om het pakket op te halen door een door jou gekozen ophaalpunt van PostNL of op ons afhaalpunt in Den Haag.

Niessneakers
Hiermoetstraat 11
2384 AV Den Haag
Nederland

Wij verzenden wereldwijd met DHL.

RETOURNEREN

Bij een aankoop via onze webshop krijg je van ons 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de aankoop. Binnen deze tijd kun je je product ruilen of retourneren. Bij het retourneren geven wij geen geld terug, maar krijg je een tegoedbon van Niessneakers om te besteden in onze webshop. Indien je wil ruilen tegen een andere maat of product kan dit. Mits het product in originele en onbeschadigde staat wordt geretourneerd: inclusief tags, doos en extra’s wordt jouw retour binnen 10 werkdagen behandeld. De kosten voor het retour zenden van het product komen voor jouw rekening.

Niessneakers
Hiermoetstraat 11
2384 AV Den Haag
Nederland

  1. Kijk of je kunt retourneren.
  2. Meldt je retourzending aan.
  3. Stuur het pakket naar ons op in originele verpakking. Niessneakers is niet verantwoordelijk voor enige vorm van verlies of schade tijdens zending.
  4. Het pakket moet binnen 14 dagen van ontvangst van de goederen door ons worden ontvangen.
  5. Bewaar jouw verzendbewijs goed.
  6. Indien wij het pakket hebben ontvangen verwerken wij jouw retour binnen 10 werkdagen.

Bij ons is het niet mogelijk om een terugbetaling te ontvangen. Mocht je producten willen retourneren ontvang je een tegoedbon van Niessneakers om te besteden in onze webshop. Deze tegoedbon ontvang je binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending.

Als er producten ontbreken van jouw bestelling zorg er dan voor dat je alles goed bewaart en niet weggooit. Neem gelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@niessneakers.nl waarin je uitlegt wat je mist, je ordernummer en foto’s van het ontvangen pakket.

PRODUCTEN

Al onze producten zijn 100% authentiek en origineel. Alle sneakers hebben een 100% echtheidsgarantie. Elk product dat bij ons binnenkomt wordt gecontroleerd en doorloopt een verificatieproces.

Ja, alle schoenen die wij verkopen zijn nieuw en worden altijd geleverd met originele doos.

Ja, als er bij het product online op voorraad staat dan zijn deze fysiek ook op voorraad in ons magazijn. Een pre-order bestelling is niet fysiek op voorraad. Wegens Covid-19 is er een mogelijkheid dat jouw product niet op voorraad is. Wij streven ernaar om alles zoveel mogelijk op voorraad te hebben. Neem gerust contact op bij vragen.

Ja, zeker dat doen wij ook. De voorwaarden is wel dat de sneakers nieuw zijn in originele verpakking zitten en een aankoopbewijs hebben.

De Yeezy sneaker valt klein. Wij raden dan ook aan om een half maatje groter te nemen dan je reguliere schoenmaat.

De Jordan sneaker valt normaal, oftewel “True To Size”, dus je kunt je reguliere schoenmaat kiezen.

Wij kunnen niet garanderen dat tijdens de verzending de schoenendozen onbeschadigd aankomen bij de koper. Niessneakers garandeert dat alle verpakkingen origineel zijn. Wij leveren de verpakkingen dan ook altijd in goede staat aan bij de koerier. Bij het plaatsen van jouw order ga je akkoord met het risico dat schoenendozen beschadigd kunnen zijn.

Ja, het is mogelijk om schoenen te komen passen indien wij jouw schoenmaat op dat moment op voorraad hebben. Neem hierover contact met ons op.

LOYALITEITSPROGRAMMA

Om deel te nemen aan ons loyaliteitsprogramma en punten te sparen heb je een geregistreerd account nodig van onze webshop. Dit account maak je eenvoudig aan wanneer je een bestelling doet.

Sneaker punten krijg je voor elke bestelling die jij doet op onze webshop. Elke euro die jij uitgeeft is 1 punt waard. Deze sneaker punten kun jij bij een volgende bestelling inleveren tegen een korting.

Voor elke euro die jij uitgeeft op onze webshop ontvang jij 1 punt. De sneaker punten die jij verzamelt kun je dan verzilveren bij jouw volgende bestelling voor korting.

Jouw sneaker punten zijn aan je account gekoppeld. Tijdens het afrekenen kun je de sneaker punten toevoegen en wordt de korting automatisch verrekend met jouw bestelling.

Nee, jouw sneaker punten blijven altijd geldig zolang je een account hebt bij Niessneakers.

Nee, jouw sneaker punten zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar.

Je kunt jouw sneaker puntenoverzicht zien door in te loggen op jouw account.

Nee, bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van je sneaker punten niet op je account teruggeschreven.

HEB JE NOG STEEDS VRAGEN?

Close My Cart
Close Wishlist
Close
Close
Categories
×

Klik hieronder om te chatten op WhatsApp of stuur ons een e-mail naar info@niessneakers.nl

× Chat met ons!